Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
09 November 2011 | 3:29 PM | 0 wink
Assalamualaikum :) pakwe saya lagi 4 hari dia dh dtg jenguk saya ..
dia teman saya sampai laaa 13/12/2011 .. ni pakwe sementara saya heheh  ..
Dia bilang kalau nk dating dgn dia kena baca buku dulu ..
Calculator kena ada sentiasa ada ..! formula kena hafal !
Fakta fakta kena sentiasa prepare dlm kotak fikiran ..
Strict kan pakwe saya ?? :( tapi demi cinta dan sayang saya dekat dia ..
saya relakan semua niiiii .. saya rela dia buat mcm ni .. sebab saya tak nak kantoi
bila dating dengan dia start 14/11 niiiii :(
Tapi dia dating dengan berpuluh ribu remaja berumur 17 tahun ..
Awak curang lahhh dua tiga takpe jgk .. ni berpuluh ribu awk sebat semua ..
dengan lelaki lelaki pun ada harung :(

*HAHAHAHAHA DRAMATIK KAN cerita aku ?
Huahuahuahua :B well nak tahu siapa pakwe saya ni ??
Ni laa dia SPM !!!!
Huwaaaa thankssss lagi 4 hari haha T____T


meet umar khadeef :)
ini anak buah saya hahaha ..
nakal but cute gilaaaaa ..
aku yg pasang monyet ni kt blkang dia ..
dia boleh buat tak tahu je ada bnda blkang dia ?
hahaha shooo sheweeettttttt :D
dia nk buka tapi tak tahu kt mana last2 dia buat tak tahu je ..
heeee jahat en makcik dia niii :P


 
p/s : doakan saya dapat jawab exam dgn senang :)
doakan saya berjaya ! assalamualaikum :D




Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana