Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
15 November 2011 | 5:02 PM | 1 wink
Assalamualaikum wahai homo sapiens sekalian !!!!!
nampak tak nampak tak yg saya tgh geram ???
of coarse la weh tak nampak =..= macam kau kt sebelah aku jeee ..
hahaha BM and BI dah selamat aku hancur kan T______T sobsobsobsob ..
maka punah lah harapan saya nk dpt dua subjek tuh A :(
Arghhhhh !! frust tahap rasa terjun dalam laut dah ni !!

Let me pleaseeee ? * sambil buat puppy eyes hahahaa ..
ingat comel lah tu ? sila roll eyes ke atas muahahahaha ..
patut ah spot semua tak kenaaaa ! cissss !!
pengawas tukar set lain !!!!! dh bocor sangat so dorang tukar set !!
perghhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sejarah esok hmmmmm ~
either im going to kill sejarah or sejarah gonna kill me first :D
hohohoho ~ byeeeee !!!!

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana