Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
13 November 2011 | 6:07 PM | 1 wink

Assalamualaikum .........
7 hours left before i enter the hall to sit for my exam ..
I am soooo nervous scared eerie =.= please Ya Allah .. give me the strength to face the hardest challenge in my life ....
i have to deal with two things ..
the cuakness and feeling matters .. i have promised myself that i won't disturb him anymore ..
yahh for what i duduk kacau dia lagi ?
dude !! come to your right mind lah .. dia sendiri tak kisah pasal kau ..
Kau je yg bodoh pergi mengendeng dkt dia lagi ..
Padahal dia bahagia  je dengan org lain .. he doesn't need me at all ..
So from now on .. kau kena la biasa kan diri kau ye farzana ?
Yess madam .. hahaha ini kata kata yg keluar straight from my heart ..
I just curahat hahaha :D

Be strong girl :) hey hey doakan saya tenang dlm dewan nanti :)
for you : i have forgive you so live happily with your partner hihi
* aku cuba utk maafkan semua orang ..
Sedangkan Nabi Muhammad S.A.W pun memaafkan org yg menganiaya baginda dulu .. So why not aku maafkan jeh ..
Balasan tu lain cerita , itu kerja Allah bukan saya :)


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana