Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
28 November 2011 | 2:41 PM | 1 wink
Hai :) assalamualaikum peeps .. ni haa aku ada amanat nk sampaikan .
ermm jangan la  percaya sangat dekat lelaki sebab lelaki ni
penuh katakata manis je,trust me =.=
jangan cepat sangat nk buat drama plus onar , unless u really know the truth .
kadang2 curiosity kills the cat . keyakinan over limit membunuh diri sendiri .
unless kau dah yakin dgn sangkaan kau then you can blame me .
betulbetul yakin ke he is the guy that worth to fight for ???


Words are sharp as knives and can kill just as easy . Be careful how you use them .
Tak guna menjaja cerita pasal aku , apa yang kau dapat ?? aku tak kacau siapa2 .
memang betul pun kan aku tak kacau siapa2 ? jangan la terasa .
im saying all this because i don't want any of you being hurt or dissapointed .
come on lah bukan kau sorang je dia layan . ada lagi 2 org lagi kott .
maybe kau tak tahu tapi aku tahu :( hmmmm ~

aku post random so aku tak tertumpu pada satu pihak aje .
obviously post tu bukan utk kau so please lah ..
haihhhh ! aku pun ada salah so im sorry .
Aku ada bukti and aku dh proved it . i know i got an issue but you are pretty messed up too . aku malas ah nak gaduh2 . nak ke result masing2 teruk ?
tak ke mana la gaduh2 ni . bkn boleh jamin masuk syurga pun .
let me be happy okay ?

i need place like this to meditate . haha


p/s : i know you read this :)
adiossss ~


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana