Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
TIDAK !!!!!!!!
17 November 2011 | 3:20 PM | 1 wink
Assalamualaikum .......... sobsobsobsob .. tahu tak essay bi saya terpesong ??
Warghhhhh !! tension nyaaaaaa !!!!!!!! hmmm ~
rasa nk  amik balik buku jawapan tu and buat balik !!
tapi apakan daya ~ nk nngis lagi boleh ?
Math plak nan hadooo susah dia .. ni baru math , belum lagi ADD MATH !!!!

haihhhhh rasa nk tido tak nak bangun2 dah .. boleh ngakk ???
saya bertemankan tasbih ni taip2 hari .. haha ni nenek saya punya ..
bilamasa saya rindu dkt dia saya pgg la tasbih tu :)
tasbih ni glow in the dark :D
saya mmg suka benda2 yg glow in the dark niiii :D

p/s : aku berharap paper lain senang ..
aminnnnnn ~ adiosss !

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana