Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
What are my plans after spm ??
21 November 2011 | 3:38 PM | 0 wink
First : mesti la amik lesen kereta !!!!!!!! i've been waiting for this moment ~
 finally ia akan tercapai jugaaaa ~
habis spm terus aku tercangak kt dpn pejabat yg nk amik lesen tu :P
hahaha ni kes bangang tahap ke 24 niiii ~ hewhewhew .

Second : saya nk terbang niiii ~ terbang pg somewhere :D
 ada dua tempat yg bakal saya pergi ... muehehehe tak sabar !!!


Third : saya nk cari kerja ? err muka cmni nk bekerja ?
boleh ke niiii ? err entah laaaa ~ hahahahahah ..


soon ? maybe :D


gonna get my cat soon :))

p/s : still got 5 paper more .. horayyyyy !
malaysia bolehhhhhh !
lets get ur head upside down with add math !!
hopefully i can pass this cursed paper for this time :))
bye assalamualaikum !




             

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana