Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
19 December 2011 | 9:56 PM | 1 wink
Assalamualaikum :) Hi peeps ! nampak tak blog aku dh bersalin kulit ?
Heee ~ kau ingat blog kau ni reptilia nk bersalin kulit bagai ?
Ha'ah kalau ya pun kenapa ? * otak dan hati sedang berhentam :P
Maafkan mereka kayy .. hahahaha :D

Orang kata kan kan , sampai bila kau nak hidup dekat takuk yg lama ?
Sampai bila nk berharap benda yg tak mungkin akan terjadi ?
Sedangkan yg depan mata tak terjaga hati nya ......
Bak kata pepatah : yg dikejar tak dapat,yg dikendong tercicir ..
* ehh asal masa tengah tulis karangan exam haritu tak terfikir peribahasa ni ?
Cisss ! tak guna hahah :D

I guess it's the time where i have to move on , right ?
If you want to talk to Allah,perform solat .
If you want Allah to talk to you,recite the Quran :)
Simple aite ? Allah will help us if we help ourselves first :D
Apa apa pun aku nk enjoy hidup aku dulu :3 hahaha
mood layan lagu nadhira : tears us apart ..
Kawan aku yg bagi,aku dah lama cari lagu ni =="
Thanks dude :))


so wahai otak yg bijaksana dan hati yg budiman ~
jangan bergaduh lagi kayy .
both of you are really important to me !
You have to cooperate no matter what happens :D

P/S : aku rindu bff aku rindu classmates rindu cikgu
rindu sekolah rindu semua :')
Adiosssss !

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana