Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
A day with them
21 December 2011 | 4:13 PM | 0 wink
Assalamualaikum korang semua :D
Haritu ....... on 16/12/2011 kan kan kan ~
I went hang out with ma super duper fantastic friends !
They were my classmates since form 1..
Back then la but all changed when one of us moved .
Then bila form 4 lagi 2 orang pindah ! maka tinggal la saya dan liyana izzati .
Kami terjah sunway pyramid ! tgk wayang : ombak rindu haha
Then merewang-rewang shopping tak ingat dunia ~ * saya je dorang tak !

aini syafiqah yg tinggi tu :)
liyana izzati yg comel tengah2 tu :)
saya yg mana ?
entah laaaa ~

 ni depan cinema ~ haha atas tu arcade , bising gilaaa !
kawan saya comel kan kan :DD

geram dengan nazs :P haha kesian naz demam so dia
tak banyak cakap haritu ~
hahaha

serius tak tahu nak beli yg mana =="
hahaha , dah lama tak membaca novellllll !
layan perasaan :D

korang .. nnti keluar ajak la aku lagi hahah
sumpah rindu dekat korang hmmm .
Biar korang tak rindu aku tapi aku rindu kawan2 aku :))
buat ayat nak kena lempang :P
hahaha !

p/s : saya tak suka ditinggal kan oleh org yg saya sayang :)
sekian terima kasih !
adiosss ~


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana