Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
04 December 2011 | 4:41 PM | 0 wink
Hai hai , assalamualaikum ! Ehh lepasan SPM sekalian , korang buat apa jeh cuti ni ?
Cehh cehh dh habis spm girang hati tak terkata plak kan ?
Yela siapa je tak girang hati ? nightmare is over !!!!!
Tak perlu nk overnight bagai semata-mata nak study kan , takde la amik caffeine overdose
and no more panda's eyes !!!!!! say bye bye to panda's eyes ..... :DD
full time aku : online 24/7 , rutin ibarat burung hantu yg baru merdeka ! walaupun pada hakikat nye belum fully merdeka .
dear sains pertanian , kenapa gap kau sangat la jauh ? penat i tunggu tau =="


ni nama nye tengah takde kerja .
maka macammacam kerja bukan2 aku boleh buat
hahahaha peaceeeee XD
i own an ipod , so when can i own an iphone pulak ?
haha sorry ! i am malaysian so malaysian speaks manglish :DD
yang benar : si comel :P
blehhhhh sila muntah hijauuuuu :D hahahaha ~

 You know what , from an inspiring picture you can express so many things.
and from a picture you can tell everything .
yet every picture have their own stories .
like yuna said : setiap gambar ada lagu :))
haha ~
dear you : i like you the best . i hope you remember that hihihihi :DD

p/s : adios for now . chowwww ~





Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana