Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Ini 5 Amanah punya story - part 1
18 December 2011 | 2:27 PM | 0 wink
Assalamualaikum :D hai guys ~ amacam school holidays ? ada baik ka ?
Wahahaha kepada yg masih bersekolah,baki cuti tinggal lagi * sedang darab bahagi , haaa 2 minggu je lagi kan ? hahaha kejam dok aku ? mentang2 ah dah habis sekolah !
Hahaha kau ingat dh habis sekolah besttt ?
Sesiapa yg ada ideologi sebegitu sila buang jauh-jauh,kalau boleh buang dalam tasik dekat mines tuh :P * see duduk rumah lama2 boleh parah penyakit merepek aku !
Ehh guys , u'alls ingat habis sekolah best ? absolutely tak !!!
Bosanggg duk rumah ~ dh tak boleh kacau kawan2 . tak boleh usik cikgu :((

Aku as ketua kelas sangat la merindui kawan2 . sumpah tak tipu :(
gila gila korang pun aku sayang mereka haha ~
Aku ingat lagi budakbudak lelaki kelas aku pemalas semua .... teeettttt !
kenyataan kott , tapi bila spm menjelma .. tak tahu la apa dh jadi ! semua jadi rajin gila !!!! kalah aku hahaha aku plak yg jadi makin pemalas :P

Rindu nk ucap selamat pagi cikgu ! haha ada la beberapa kali ucap selamat mcm upin ipin :P hahaha kerja gila :DD
Jadi ketua kelas ni berat jgk la amanah dia . Apa2 hal ketua jgk yg kena ...
Hahaha tapi takpe kita watlek watpeace watcool je :D

Aku kuat membebel pagi2 terutamanya hari ISNIN !! hahaha sebab nya bila perhimpunan cikgu akan umumkan kelas siapa paling ceria bersih , and kelas paling terkotor blablabla .
Tahun ni kitaorg hias kelas cantik2 sebab last year kan ? dh tu nak menang sijil *kalau menang 10 kali pengetua bagi rm100 akhir tahun .
Tapi tak menang pun sbb tak cukup sijil tak cukup lagi dua :((
Budak sesi petang yg menang ! haihhhh nak buat mcm mana ! takde rezeki do :P

ni kerja aku dgn syahirah , yg mewarna satu kelas :)
ini semua hasil kerjasama semua org !
* phone aku tak muat nk tangkap satu dinding besar tuh ..
hahaha
haa ni dia sambungan nya :P

ni plak bahagian depan kelas !
okay ni 100 % hasil kerja aku haha
buruk kan ? aku tahu dahhhh T____T

sorry aku tak pandai snap picture :((

p/s : got to go ! aku akan sambung cerita lagi ehh !
adiossss ~


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana