Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
M.E.R.D.E.K.A !!
13 December 2011 | 2:09 PM | 0 wink
Hey guysss ~ do you see the title above ?
well open your eyes wide and wide .. ahahaha merdeka or freedom !
merdeka merdeka ~ ceh ceh org lain dh lama weh merdeka !
Aku baru harini nk merdeka tau ! iskiskisk * buat cite sedih buatbuat !!
Hahaha well sains pertanian mcm haram soalan !
Susah sgt apesal ni ? okay dh hilang harapan nk dapat A :((

Hmmm ~ apaapa pun kita kena berdoa kepada Allah banyak2 :DD
Sebab Allah tu tempat kita mengadu domba segala masalah . hehe .
Baru aku sedar yg cinta manusia ni tak kan kekal .
Mencintai Allah lebih dari segalanya adalah lebih bagus .
Cinta tu hakiki dan tak kan penah pudar :))
Best tak aku berkias-kias .. *pangggg ! pangggg ! hak2
Apa apa pun saya sangat bersyukur sebab kawan kawan saya sentiasa ada disisi saya .
24/7 tanpa jemu mereka teman saya . Alhamdulilah :DD
Exam pun dah habis maka mari lah meneruskan kerja2 yg terbengkalai sekian lama tuh ! hahahaha

P/S : kita kena slalu bersyukur tau , rezeki melimpah ruah kalau kita selalu ucap alhamdullilah :))
saya sayang pengawas peperiksaan tu sbb tolong saya bg jawapan ....... XD
Alhamdulilah ada yg menolong waktu kesusahan ! hhehe ~
assalamualaikum ! adiosss ~


nnti lepas gigi2 aku dh kena cabut aku buat koleksi kayyy ?
hehehe :DD

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana