Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
This is BABY !
25 December 2011 | 3:20 PM | 0 wink
Assalamualaikum org kampung !! :D haha apa khabar semua nya ?
Tolak tambah darab bahagi tinggal 6 hari je lagi before 2011 melabuhkan tirai :)
Ohh dear .... i hope 2012 is better than 2011 ....
2011 left a deep deep deep scars to me ~ so i hope for a better future :)

Ohh ya my title dh lari laaa ? haha baby ? siapakah gerangan baby itu ?
Hahahaha cuba teka cuba teka :))

hi ! saya la baby yg farzana cakap kan tu ^____^

favourite spot saya dekat tingkap :))
saya suka tgk luar tapi sayang nya saya tak boleh keluar !
saya suka tidur dekat sini siang hari :)

comel tak saya tidur ?
* maaf saya lame bab-bab tangkap gmbar =="

uwahhhh ! mcm mana saya ada kt dlm benda alah ni ?
*sambil teleng kan kepala dan berfikir sejenak :P

saya dh penat berfikir sekarang bagi saya duduk dan berehat =="
well actually baby suka kacau aku bila aku ada depan laptop !
Hahaha tak senang duduk sebab aku tak layan dia :P
so dia apa lagi ? bantai la duduk atas keyboard sampai aku tak boleh nk taip ..
Kejam dokk ? kalau aku halau nnti kang dia ggit tangan aku =.=

Ermm tangan aku ni dh berlambak dia cakar ! grrrr
naughty naughty !! haha siap tinggal parut lagi =.=
Mak aihh cmne mak mertua tgk nnti . Ngeeeee :D


p/s : berat badan naik 2 kg duduk rumah !
Nan hadooooo T_____T kena kurus kan secepat mungkin :D
Adiossss guys ~

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana