Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Alhamdulillah :) random talk !
21 January 2012 | 10:09 PM | 0 wink
Assalamualaikum :)) hai sayang2 sekalian ~ ehh gatal nya intro i noksss :P
Haha you all's nmpak tak i tgh happy gila gaban ni ? sure tak boleh nmpk haha giloooo ~ Ehh apesal you happy ni Farzana ? jyeahhhh ! saya pass dengan jaya nya test undang2 ! aku sendri terkejut sampai nak terjatuh kerusi bila tgk result aku terpampang dekat screen pc tuh ~ aku fikir aku akan gagal lagi tapi fuhhhhh syukrannnnn :DD
First time gagal sebab dapat 41/50 ! huwaaa frust gila mmg tak terkata haha then second time ni alhamdulillah 49/50 :DD
Alhamdulillah syukur saya pass ! berkat someone selalu push beri semangat <3
Thankss youuuuuu :DD haha menyerlah kegedikan i yg mmg dah sedia gedik ni :P

comel kan ? found this on tettt tetttt ~
hahaha otak sentiasa masuk air apa boleh buat :DD

So lepas ni boleh goyang kaki sambil tunggu lesen L kawe siap :DD huehuehue
kawe ingat senang je nk amik lesen ni ternyata saya kena tipu petak2 =="
susah wehhhh ! proses dh la panjang ~ tunggu la sampai berbulan2 baru siap P kau tuh hahaha ingat sesenang A B C . haihhh ~

Thanks ekk for those yg doakan saya lulus and sukses tu :)
semoga Allah membalas budi baik kamu semua :))
Jyeahhhh ! Happy Chinesee New Year for those who are celebrating it !
Mahu angpauuuuu ~ ahsoo apekkkk guwa mahu angpau leiiii ?
hewhewhew :P


Ohoiii tahun ni birthday nak kek begini boleh dokkk ?
* mouth watering ~ brrrrr meggoda gila kek ni !! ^____^
marshmallow yg banyak gahhhhhhh ! tak tahan !
hahaha *patut la badan makin lebar plus plus skrg :P


ataupun ni ? am interested in rainbow cake :B
hehehe buat sendiri mmg harapan nusa bangsa la gamak nya !
hahahaha :DD


p/s : happy enough to move on my life :))
pengalaman mengajar kita supaya jadi lebih tabah pada masa akan datang :))
adiosssssss ~ ~





Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana