Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
14 January 2012 | 12:36 PM | 0 wink
Assalamualaikum ! haha as you all know .. saya dalam proses ambil lesen .
Hoyeahhh lesen yaaa ! Hmm aku baru nak amik ujian komputer uhh ~
Wehhh susah nya nak ingat benda alah ntah pape tuhhhh T____T
Aku dah la tak suka baca buku yg penuh ayat je .
Fuhhh berlambak perkataan , lagi susah la aku nak faham =.=
Kau tgk ni kucing aku pun semangat nak blaja !!
Hhahaah * phone aku rosak so aku guna phone cikai jeh ~
So quality pun TERBAIK DARI LADANG :DD

Baby itewwww :P
haha gediks aww aww plak baby ni !!

pandai plak kucing aku ni pandang camera !!
hahaah like tuan like dia lahhhh :DD

ohh yaa !!!! aku skrg ni kan takde kerja kan ?
memandangkan aku ada kasut dh nazak rupa dia ~
so aku nak transform rupa dia hahahahahaah ~
dlm pembikinan nih !
dah siap aku tnjuk nohhhh ?
hehhehehehe !!!
thanks mama for support my hobby :DD

teruk tak rupa diaaa ?
hahahaah kau tunggu sikit masa lagi aku conteng2 :P

memang comot aku buat kerja =.=

sesi tidur bersama baby !! hahaah dia suka tidur sebelah saya :DD
comel tak dia :P

p/s : aku bersyukur dengan apa yang aku ada skrg :)
alhamdulilah !
adiossss ~





Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana