Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Hello 2012 :)
01 January 2012 | 6:10 PM | 0 wink
Assalamualaikum u'alls ~ wah wah wah ! 2012 dah datang !
Sudah pun masuk bulan Januari tahun 2012 :) to be honest saya tak ready yg amat pabila 2012 ni menjelma :B hahaha rasa mcm tak nak tinggalkan kenangan manis bersama dia kawan2 family ~ Hahahaha kalau boleh nak bahagia dengan dia sampai bila2 ..
Tapi apakan daya Allah telah menetapkan kami untuk berpisah :')

Menghabiskan sisa sisa 2011 dengan kawan2 yg hebat :DD
Bahagia tanpa kehadiran si dia yg bergelar BOYFRIEND !! hahaha
Hidup single lagi best sebab nya takde siapa pun nak kongkong aku :)
Aku bebas nak pergi mana2 dengan siapa pun ! HAHAHAHAHA * tgh gelak jahat

Kau terasa sunyi ke takde BF ? tak payah lah do :B family kan ada !
Umur pun muda lagi .. toksah la ehh ? Ecehhh cakap mcm ni tak lama lagi aku yg ada BF dulu ? errrr ==" minta jauh sebab hati aku dah beku ! hahaha
Masuk freezer lama jgk so nak defrost agak lama lah jgk :D

Guys this is my new year resolutions :
1- Ambil lesen secepat mungkin .
2- Kuruskan badan sampai capai 47 kg .. sekarang ni 50 kg kott ? berat tak aku?HAHAHAHAHAHAHA :B
3- Braces !!!! nak kena operate mulut ni ~ doakan aku selamat ehh :')
4-Cari kerja ? pun boleh ~ hahahaha

P/S : tu jela setakat ni :) adiossssss !

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana