Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
05 January 2012 | 1:43 AM | 0 wink
Hello wahai burung burung hantu sekalian ~
Yang masih tak tidur lagi walaupun jam dah menunjukkan pukul 1.43 pagi ..
Aku ni kalau layan perasaan , layan habis cite dia ~ hahahaha :D
Nak nangis nak nangis nak nangis nak nangis :'(
Nak bahu nak bahu .. siapa yg ada bahu tough lagi empuk tolong cabut bagi aku pinjam?? Sobsobsobsobsobsobsob ~ ~ ~ ~

Sebenarnya aku sendiri tak pasti apa masalah aku ? kan dah terang tang tang kenyataan dia tuh ? kenapa kau ni tak faham faham lagi ? Urghhh bebal la Farzana niiiii !!!!
I want to start over,please ? :'( hahaha kalau bisa aku nak putar balik masa weh !!!!


ohh robotik  ni sama lah keadaan nya mcm saya :D
kasihan dia pun berdarah mcm kita jgk ~ ish ish ish


hati saya sedingin ais kering .. tak mampu untuk dicairkan lagi ..
maaf pintu tu dah tertutup ........... :')


p/s : apa nak jadi jadi lahhh ~ dh tak mampu menanggung .
adiossssss :D

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana