Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
I am so in love with SWATCH !
02 January 2012 | 2:16 AM | 4 wink
Kidrobot edition !! nak yg niiii :'(
nak yg warna biru tuuuuu !!
kuning pun bolehh :P

Assalamualaikum guys :) memandangkan aku tak boleh nak tidur maka aku meneruskan misi bangang aku iaitu meng-usha sambil pasang anganangan mat jenin untuk memiliki jam swatch :) hahaha aku sedang kering yang amat tapi masih mempunyai impian untuk jam ituuuu ~ errr mama please ? nak jam tuuu :P
Ahaha mengada !! kerja tak nak tapi beli itu ini nak :D
Well Farzana kan kan ? hohoho ..

Otak dah macam urghhh serangkayureput nauzubillah karat dia :D
Berbalik kepada cerita jam swatch ~ * ayat skemaletronikus gila :)
Ada sesiapa baik hati sayang loving yg nak hadiahkan aku jam ni tak ?
Hahaha apa yang kau dapat kalau bagi hadiah ni dekat Farzana ?
Ermmm satu ciuman maut di pipi kanan dan kiri kamu :D
Wehh nak tak ? nak tak ? limited edition kiss ni =.=


taste saya memang pelik pelik :)
hahahaha ~
tak tertahan godaan melihat jam jam yg super duper cute ni :3


uuu cunsss youuu ! warna turquoise ni favi sayaaaa !
hahaha smart :D ni dari rebel collection !


pelik tapi telah menawan hati ini !
hahaha saya kan weirdo ?
of coarse lah suka benda pelik pelik jugak :D


kena tunggu dah kerja la gamaknya ?....
you you you * sesiapa jela kan .. hadiah birthday nak 2012 punya collection ?
hahahaha you bagi yg ni , you pulak bagi yg tu ..
Boleh kan kan ? i kan minat jam SWATCH yg tegar ..
Hahahaha i want kidrobot collection so badly :(

p/s : tahun ni birthday aku semua kena pakat bagi jam swatch tau ?
okay i love u'allsssss :D
nahh muaaahhhhhhhhh !
hahahah
adiosssss guys ~
till meet again :)




Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana