Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Kebosanan ?
10 January 2012 | 4:10 PM | 0 wink
Assalamualaikum wahai people-2 yg gorgeous semua nya ~
LOL gorgeous ke ? ahakss aku bergurau je , jangan amik hati dan makan ..
Hati banyak toksik wooo ~ tapi elok kepada sesiapa yg anemia huehuehue ..
Apa yg perlu kita buat kalau kita rindukan seseorang ?
Pi jumpa dia ? text la ? call ? buat suprise mendadak ? amboiii Farzana ^^
Hahahaha tawakal jela ekk ? huhu

i wish we had the strongest telepathy ever ~
hope you know that i miss you ~ ~ ~
uuuuuuuuuu :P

Nampak nya anggur aku tanam pun dah nak membuahkan hasil ..
Hasilnya ialah > berat badan naik + power spec naik :D it's double double combo combo * tiba tiba keluar lagu G-Dragon hahahaha
Hoyeahhhh ! best kan kan hasilnya =..= *lalalalaalalal ~

Punya la berchenta bagai nak rak finally !!!!!!!!!
Ehh apa ni ? apa ni ? =.=
Hahaha aku akan amik lesen ! fuhhhh finally !!
Alhamdulilahhhhhhh ^________^
Esok ikut cikgu tuh pi register then aku tak tahu apa lepas tu :P lol
EXCITED  :))  siot je farzana ni , ntah bnda2 ntah :P

i'm on my way ~ hahahahahahah
pabila bosan melanda semua benda boleh jadi haha :DD

p/s : live a life , geek :D
bye bye !
terima kasih datang singgah blog saya ,
lain kali kita cerita lagi :DD


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana