Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Ohh Kuala Lumpur ~
30 January 2012 | 12:12 AM | 0 wink
Kuala lumpur waktu fajar sedang menyinsing :DD

Assalamualaikum guys ~ lama nya saya menyepikan diri ? rindu tak ? rindu tak ?
Mesti laaa TAK rinduuuuu ~ dangggg ! ahhh sedih nya i dengar hahaha :P * ehem sorry i memang suka buat drama tak tentu hala bcause i kan drama queen ? =.= LOL
Well nampak tak title saya ? sila buntangkan mata anda besau2 !
Hahahaha you know what ( i don't know anything la der ==" ) aku actually dah lama fall in love with Kuala Lumpur ! big city big dream :)

Dari dulu lagi dah simpan angan2 mat jenin sebesar ukur lilit bumi nak ada rumah tengah2 Kuala Lumpur ~ Yeahhh most of all akan kata " wei kau tahu tak sesak dkt KL tu mcm mana ? " " dh la bising panas plak tuh "
YEAHH YEAHH i know that , tapi aku suka gila dengan scenery KL pada waktu malam subuh senja ! emm senang cite all the time lah haha
Lampu lampu yg menerangi KL sangat la gorgeous !!

ni time senja ....... don't you think the scenery is great  ?? :')
 kau nmpak tak terang tang tang klcc tu ?
aku memang suka klcc waktu malam ~
aku rasa sangat awesome bila tgk klcc , hati jadi tenang !
pelik kan aku ? hahahaha
yeahhh cantik kan kan kan ?
fuhhh cukup nak buat hati ni girang sambil
melompat-lompat mcm cimpanzi bila tgk kuala lumpur terus hidup :))
to future husband : saya nak sangat5 rumah tengah2 KL :P
malam2 romantik tau kita dekat koridor bertemankan klcc :DD
gila la kau ni weh =.= sah otak biol !!
agak2 botak tak kepala laki aku nk kena beli rumah tengah KL ?
sebab price rumah dekat KL memang gila babi mahal haha
kondo je 500K ke atas hahaha :B
okay sumpah lawa :')
hati aku memang dh tertambat dengan kecantikan KL yg
orang lain tak nmpk tp hati aku nmpk :))
ohh kuala lumpur :)) hanya kau yg ku sayang hahaha
awat jiwang gilo ayat kau ni Farzana ?
kayy fine nak muntah hijau * sediakan baldi besar !!

p/s : ohh apa yg saya minat mmg pelikss pelikss okayy ^___^
saya suka tgk lampu2 yg nan indah dekat KL ~
dijamin jiwa tak akan kosong lagi * curi tagline org hewhew
okay laaaa adiossss :D
thanks for reading yahhh !!


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana