Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Random talk II
26 January 2012 | 12:58 PM | 0 wink
Assalamualaikum :) hai tawan tawan >____< ahahaha berlagak comel plak la budak ni !
Wahh my lisence progress masih jauh nun di sana haha ..
Lesen L belum dapat lagi so waiting waiting ^__^
Semalam baru pergi ceramah teori 3 jam ! ahaha aku dh tersenguk-senguk ngantuk tapi apa boleh buat T___T aku duduk depan sekali and depan mata abang yg buat lawak mcm minta kena cubit dengan aku harharhar :D
Baki lagi 3 jam selasa depan , praktikal apa ntah .. tukar tayar tgk enjin =.=


up coming ^^
hahaha mcm iklan pun ada aku tengok :P harharhar


yeahh i wish this was an iphone :((
harapan nusa bangsa laaaa ~
dalam mimpi pun jadi la :P


i love you lah :3
hahahahaha tak salah kan kan ?





Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana