Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Rindu budak-2 comel niiiii !
07 January 2012 | 6:06 PM | 0 wink
Assalamualaikum peeps ! saya gain 3 kg since melanguk dekat rumah !
Woooo best kemain ! * padahal nak menangis berat naik hahahah ..
Mana tak naik .. meh sini aku cite jadual harian aku ~
Bangun dh cunsss waktu dia , dah tu tgk tv kejap , tolong apa patut ~
then online layan drama drama korea sampai la ke malam .. malam-2 jadi burung hantu..
Okay nampak tak yang lifeless gila hidup aku ? hahahahaha ! * ada yang lawak ke ?

Harini aku usha usha pendrive aku sekali terjumpa gambar2 cousin aku superb2 comel semua nya ~ * duhhh ! aku terjumpa gambar KENANGAN LAMA SEKALI =.=
kita layan gambar jela ekk ? hehehe ~

saya amik gambar dia masa raya haritu ~
ada bakat nak jadi photographer dokk ?
hahaha meet Aisy Alisya :)
sekarang dia dah besar :)
budak ni sangat sombong dengan saya !
geram weh dengan budak ni sebab dia jual mahal :P
yg boboy tu aiman yg gegirl tu sarah !
haha sarah tu paling rapat dengan aku sebab dari kecik aku jaga dia :D
maka perangai pun seakan akan aku lah kan hahaha !
time ni burfday aiman , kek dia kek boboi boy sebab dia suka kartun tu :P
ohh ini saya ambil dari fb mama hadeef !
comel kan dia ? bulu mata melentik you !
jeles nya iiiiii ! haha
hai saya si budak comel :DD
bergambar dengan budak2 satu kemestian :))

ohh ini Nada Salsabila :)
saya memang suka sakat budak-2 ye ^__^
* kakak ni suka buli saya !!
kan saya dah tunjuk garang saya !! hahahaha :DD

p/s : bila nak ada anak sendiri ni ? ahaksss ~
gatal nyaaa XD mama anak mu dah tak sabar nak kawin :P
hahaha dah dah ! cukup cukup tu meraban :))
adiosss guys ~











Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana