Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Shoes making part II
14 January 2012 | 11:31 PM | 2 wink
Haloooooo wazzaaaa guysss ~ Wazzaaa wazzaaaaa wazzaaaaaaaaaaaaaaaa !
Well kasut aku dah selamat jahanam kan beliau harharhar
Bangga gila aku rosak kan kasut tuh T_____T
Takpe naaaa ini baru first try babe !!! second third fourth nanti dh pro lettew :D
* menyedapkan hati sendiri memandangkan aku ni FOREVER ALONE :P puihhhhh boleh blah hahahahaha :DD

dalam pembikinan :))

tadaaaa !! saya tahu buruk dan comot
hmmmm tangan shaking masa mewarna :((

depan nya yg hodoh !!
i'm great at meng-jahanam kan benda :DD

aku tak tahu apa motif monstaaa hijau tau hahaha !
saya ada sotong , awak ada ?
takde kan ? hahaha dah diam !! :P

the other side yg simple nak mmpos >.<
sorry kepada diri sendiri sbb hodoh hahahahah :')


p/s : terasa down sebab kasut tu buruk but still akan pakai !
No matter what saya akan pakai :DD
Hahahaha
adiosssss peeps !
thanks for reading :))





Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana