Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Test KPP ?
18 January 2012 | 11:29 PM | 0 wink
Assalamualaikum u'allssss :) Hey hooo ! apa khabar semua nya ?
Sihat2 aje ke ? hehe aku tak berapa nak betul ni =.=
Esok test KPP ! yaaa aku baru nak amik ! haihhhhhh ~
Aku tak dapat pun L lagi haha :D aku berasa sangat cuak sampai keluar masuk tandas 10 kali pun ada nih =..=
Hahahahaha the same feeling masa aku nak SPM dulu ahaksssss :D

steghesss baca buku and kena jawab 500 soalan =="
fuhhhhhhhhh :')

Anyway doakan saya lulus dengan sukses nya esok :))
Yaaa ? hehehe dh dh elok aku hadap buku tu :P
*rajin lettew ? yeahh yeahh Farzana mmg rajin pun hahahaa
Sila sediakan baldi utk anda muntah bhahaha :DD

hantu penanggal ? hahahhaa

Sila lah rasa degupan jantung yg tengah pam darah bagai nak gila ni =="
Dengan speed semaksimum mungkin jantung pam darah !
Ahhh mcm mana la nak hilangkan cuakness ni haishhhhh :'(
Okay buku telah pun melalak memanggil tuan dia yg comel lagi kacak ni baca !
Hhahahahaha ADIOS ~

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana