Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Aku ingin lari mcm dalam awan nano !
01 February 2012 | 11:18 PM | 0 wink
Hai hello guys oppa unni ahjumma .... apa lagi ? haha sorry itu aje yg terlintas dalam kotak fikiran huhu ~ Keadaan membuatkan aku terasa nak lari 5 kilometer dengan kelajuan 110 km/h hahah apa aku merepek ni noksss ?
Entah la layan kan aje lah pe'el budak yg tgh mentally unstable ni huahuahua :P

mata kenyang tgk pemandangan yg dabommm mcm ni !!
buurppppp alhamdulilllah :DD

Great escape =.= saya nak bercuti T____T haritu cancel pg bercuti dh kecewa tahap dewa ! yeahhhh saya sangat kecewa yeeeee ..
sekarang ni rutin harian hanyalah terperap dalam rumah melebarkan badan yg dah lebar sebanyak beberapa inci ni .. aihhh lemak sila pergi ! haram laa nak pergi sebab exercise pun tak :P hanya terbonkang merabunkan mata yg dah sedia rabun tahap E equals to MC squared ~

mcm best je kalau dapat golek2 sambil main mata dengan abg hot
atas pasir tu =.=
terasa mcm : awwwwww gebu nyaaaaa !
haha tiba2 aje aku ni kan ?

aku sebenarnya sangat suka kan pantai / laut !!
hoyeahhh terasa jiwa sangat tenang dengar pukulan ombak ~

uuu duduk sun bathing sambil memakai bikini ~
sambil abang hot sapu losyen dekat badan ~ ~
awww jauh nya berangan hahaha :DD
nak mmpus pakai bikini ???
mau bapak aku pegang parang kejar aku satu kampung =.=

well berendam bak hippo dalam pool sangat awshemmmmm :DD

p/s : 1/2/2012 <3 <3
ada apa dengan date ni ? hewhew
adaaa laaaaa ~ mana boleh kasi tahu :DD
adiossss :)
assalamualaikum ....






Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana