Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
23 February 2012 | 11:35 AM | 1 wink
Assalamualaikum ~ Least but not least ! jiwa remaja memang mudah memberontak !!
Setuju ? kalau setuju sila tunjuk ketiak !!
Yeahhh lagi lagi umur aku baru shewweettt 17 plus so perangai pun kebaby-baby an lagi.
So what ? ada aku kesah ? T____T haihhhhhhhhh ~
If pada dasarnya aku melenting meninggi suara ke hape ,
dalam hati still rasa bersalah okayy!!
But sometimes tu bila hati dah sebal sakit geram , memang la ibarat gunung berapi nak meletuskan lava lava beliau yg kiut miut tuh =.= * apa la aku meraban ni !!

Kadang kadang ikutkan hati tu mulut aku memang laser hahahaha ~
Masa buat tak fikir yeahhh that is me !! hello hello =.=
Ikutkan keserabutan otak aku yg banyak lipatan ni , malas nak  amik pusing sgt tapi bila bila ia berkaitan perasaaan dan hati org lain memang laaaaaa not so cool lagi2 orang tu tulang belakang aku haihhhhhh :'(

Mood sekarang : nak penampar orang tiga puluh tiga kali selang tiga saat :P
hahaha sengal laaaaa =. = masa masa mcm ni pun boleh lawak antarabangsa yg tak berapa nak lawak !! haihhhhhhh !!!!!
memang tak lawak pun . kayy fine fine !!

forgive me ?? :'(


 p/s : aku tak tahu nak drive satgi dengan otak pusing mcm ni =.=
adiosssss ~

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana