Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Bila nafsu shopping dah datang !!
16 February 2012 | 11:41 PM | 2 wink
Assalamualaikum .. halooooo ~
Perempuan dan shopping memang tak boleh nk dipisahkan !
Maka tercipta lah satu falsafah yg mengatakan : shopping is girls bestfriends !
Hebat tak saya ber-falsampah ? ahaha great aite ?
Okay okay ceq nak habaq mai ni , meter shopping ceq telah meletus !
Ffffuuuu acano nih ? pantang ada duit dalam tangan mula leee gatal2 gediks2 nak shopping kan kan ? *sambil garu garu tapak tangan sebab GATAL ~

Well see the leg la bro ~ saya memang kaki shopping tapi bukan pisau cukur okayyy !
Mind you saya hanya shopping menggunakan hasil titik peluh sendiri yee !
Selain sumber duit terbesar dalam life aku iaitu mak aku kan haha !
Nasib lah husband aku nanti XD ahaha okay aku buat lawak kering je ni !
Nak basah tak boleh sangat ~ ceittt apa aku merepek ni ??
orait saya nak menambah koleksi kasut yg dah berabad lama tak ber-update tuh :)
hahaha comel kan kan warna dia ?
ohh ya saya suka kan ke-simple-an :D
memandangkan abg aku nak kahwin so aku nak shopping gila gaban :P
haha nampak tak nampak tak nafsu tamak haloba dh muncul ??
haa disebabkan aku kurang tinggi haha wedges jadi pilihan !
haha wegdes selama nya di hati =..=
haha kasihan ~ ketinggian yg sungguh menyayat hati :DD
aku penah pakai wedges ni selama 6 jam kott (kalau tak silap)
kaki selamat CRAMP bila balik rumah :D hahahaha
i love simple thingssss ~.~
hahaha but !! saya sangat sangat cerewet yeee :))
 emm wallet aku dah selamat terkubur ke mana ntah =.=
sebab tu duit bersepah aje dalam poket !
alahaiiii sadis betul plus semak gila since tak pakai wallet ni .
maka tunggu la aku kerja baru boleh beli ekk !
hahaha semangat plak tiba tiba nak kerja :O haha
dah kata kan taste aku pelik pelik ?
hahaha biar cantik di mata sendiri walaupun tak cantik di mata org lain :))
pedulikan apa orang nak kata ~ * tiba tiba je
ohh am just love the colour :)
design dia boleh boleh laaaa ~

P/S : ohoiii asal memanjang sakit tengkuk je ni ? T____T
nak beraktiviti pun kacau jelahhh ~
all the time sakit acano ni ?? =.=
ermm chaiyok2 kerja kumpul duit :P
hahaha demi wedges dan wallet ~
adiosss ! thanks for reading eventhough aku banyak merepek aje :)














Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana