Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Bored to death !!
27 February 2012 | 5:08 PM | 2 wink
Assalamualaikum peeps !! hey there ~ * perut tgh bunyi kriukkkk kriukkkk (lapar gila gaban ohh) T______T ohh seriusly aku sangat tertekan duduk dekat rumah hmmm
Bosan you tau tak ? faham tak apa makna BOSAN tu ??
B to the O to the S to the A to the N !!!!!! saya bosannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn !!!!!!!
Menjerit jerit jiwa raga aku frust punya pasal !!!!!!!

Nak kerja tak kasi ? skrg duduk rumah mcm minta kaki kebosanan dia !!!!!!!
Urghhhh !! jeles gila kawan2 aku semua busy dengan life yg busy tuh sobsobsob
aku dekat sini mcm errrrr LIFELESS !! lifeless ? tak tahu sudahhhhh ~
terseksa jiwa raga niiiiiii T________T
semalam sebab dh tak tahan sgt kan kan aku terlepas nangis dkt dia haha
sorry you ~ kita nangis tak sengaja kotttt ! hmmmm

hanya ni yg mampu buat bila hati bengkak hmmmm ~
tgk tgk rasa mcm nak menangis lagi :'(
katil dan bantal peneman setia so far ni !

pleaseeeee :(( nak saat2 macam ni ? huk3
*perut berbunyi lagi*

heaven gila kalau dapat :( sobsobsob
at least food can make me happy !
*patut ah badan mcm tong skrg ~

p/s : hey siapa2 tolong bawa aku jalan2 ?
please please :( * begging for something that wont happen !!
sadis nya hidup mcm ni haihhhhh :'(
terasa nak hentak hentak kaki dilantai mcm bdk kecik ,
tapi saya dah besar hmmmm
kalau ikutkan hatii ishhhh !!!!!! *geram*
byeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!




Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana