Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Farz ~ ni pakwe baru hang ke ?
22 February 2012 | 1:43 PM | 0 wink

mr spike kita ~ jgn jeles kayyyy !

Assalamualaikum peeps ! hai hai terkejut badak tak dengan title tuh ?
Hahaha WHAT THE HELL ? farz ada BF baru kaa ? bukan dia ........ ??
Ahaha suspen dokk ? tak suspen sudah ~ ~
Err bukan BF baru tapi lelaki ni tiba tiba je termasuk dlam life aku =.=
Tengah duk usya usya sekali ternampak la gambar ONE DIRECTION ni .......
so disebabkan  curious tahap gaban maka aku pun guna khidmat pakcik GOOGLE nak cari siapakah gerangan manusia hengggsemm itu ~

Click sana click sini dan setelah diyakini dia lah org itu , baru aku berpuas hati he he he
sedang tersenyum seperti kerang wangi ~ ~ ~ hahahaha !!
Dalam hati wow wow wow ! meletup letup bunga api dalam hati ! haha
*propa je ayat kau ni Farzana ?!! haha okay lupakan !
Aku takde la minat pun one direction ni lagu depa pun aku tak layan !
Cuma tertarik dengan muka depa depa yg cute itu sahaja ~

there you are !! abang zayn malik kita XD
ffffuuuuuu menggugat keimanan tgk mata dia ~
pinjam mata sbb mata awak sangat awwwwshemmmmmmmm !!!!

dia ni mix half arabican half english ~
patut laaaaa gorgessss ! hahaha
dia lahir tahun 1993 ! so dekat2 la ekk kita ni ?

agak2 bila kita boleh jumpa ?
hahahaha mati dua kali kena tembak pun tak kan dapat jumpa T____T

wei tolong ah jangan buat muka cute mcm tu =="
lemah jantung aku mengepam darah ~ ~

P/S : ahaha ni lah lelaki yg tiba2 termasuk dalam life aku ~
dia ni muslim tapi hanya pada nama je kott ?
sebab lifestyle dia sgt la errrrrr ~ faham2 la omputih punya lifestyle kan kan ?
okay laa adiossss !





Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana