Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Let's talk about food !
14 February 2012 | 1:42 PM | 0 wink
Assalamualaikum wahai gentleman dan ladies yg gorges gorges lagi mantap sekalian alam !! Perlu diberi amaran bahawa post kali ni akan membuatkan saliva anda banjir mcm Sungai Klang hahahahaha :D
Kalau tak banjir sila banjirkan jugak !! den tak kiraaa ~ hahaha kau ni kenapa gilaaa ?
Yeahhh badan aku mmg boleh disamakan dengan tong skrg ni :P
Kenapa perlu sama kan dengan tong ?? kenapa ? kenapa ?
Jawapan nya : undefined harharhar XD

2 bulan lepas berat aku 46 kg sekarang ni 49 kg wehhhhh T______T
Hahaha tapi salah aku jgk kan ~ makan je tapi tak tahu exercise !
so u have to pay the price lahhhhh :') right ??

terasa tak yg saliva kau dah mula bekerja keras ?
hahaha aku mmg tak boleh tgk frutty aww aww sedemikian =.=
mmg cepat je meledak cacing cacing dlm perut ni merengek minta diisi ~

lagi satu jangan disua kan depan mata den benda2 yg nutty nutty sebegini !
memang lemah iman tengok T______T
nutty favourite yg selalu dicari dekat walmart adalah walnut and macademia !
sebab apa walnut dalam top list ?
sebab walnut bagus utk otak :D wink wink

hello mr potatooooo !
aku memang gila kentang kalau nak tahu !!!!!!
kentang goreng ? mash potato ? bagi lah berbaldi pun tak akan pernah puas makan !
hahahaha

kalau pergi kfc yg hanya dicari adalah chezzy wedges ^_____^
untung la kalau bawa aku pergi kfc hahaha ! tak perlu ayam berbucket-bucket
cukup sekadar chezzy wedges :DD

mcm mana ? dah banjir ke belum ?
ahahahaha bila berat dah naik kita pun mula malas ..
betul tak ? betul tak ?
bila makin banyak lemak makin malassssss !!

p/s : nafsu perlu dikawal bukan di manjakan lagi :P
time to fight the fat !!!!!!!!!
adiossss senoritaaaa :D



Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana