Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Perihal Kerja !
12 February 2012 | 11:21 PM | 0 wink
Assalamualaikum peeps ! Hai anda anda sihat ? Kalau tak sihat sila lah ke klinik berdekatan anda =.= okay penyakit merapu meraban kita dh keluar :D haha
Silap silap tak lama lagi aku yg kena daftar hospital tanjung rambutan XD
Nur Farzana Bt Mohd Hatta , bilik 808 blok D .......
Hahaha okay okay sudah sudah lerrr tu meraban ye cik Farzana :)

Al maklumlah sejak menjak menjak ni aku bukan lagi penganggur terhormat daerah Kajang :) yeaaayyy ! hahaha baru aku tahu NIKMAT bekerja ni ~
Penat bukan main lagi yeeee :) ye sangat penat okayyyy !!
tapi adat lah kerja mmg penat kan ? yeahhh baru aku faham mcm mana parent aku kerja nak cari duit nak sara family :'(
Bukan senang rupanya kan kan ..... insaf dan bertafakur sebentar ~


tapi serius ahhhhh ! penat dia mcm nak suruh aku membunuh org aje =.=
tapi otak masih waras masih boleh berfikir lagi :P
hahaha propa je ayat budak niiii !
tapi serius ahh ! malam malam tak boleh nk tido sebab badan semua sakit sakit !!!!!
terutamanya kaki and bahu haha
baru kau tahu azab bekerja ye cik Farz :DD

Tapi nk kertas yg bernilai harga nya tu kita kena kuatkan semangat !!
hahaha bila memikirkan heaven bershopping tu terus lupa penat !!
Hahaha tak guna !! agak tak masuk akal tau , kerja bagai nak gila dah tu cepat
je duit tu lesap sebaik sahaja nafsu SHOPPING membuak buak =.=
okay mmg sifat gegurl aww aww mcm i ni tak boleh tahan godaan shopping ~
kadang kadang beli benda ntah pape bila fikir balik nyesal pulak =.=


nasi dah jadi bubur yg sedap ! haha

p/s : thanks for the song :')
kita terharu ! hahaha
adiosssss :DD






Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana