Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
29 March 2012 | 12:37 AM | 0 wink
Assalamualaikum ! hai ebelibadi ! blog ini terabai ~ ohho kasihan beliau..
Tiada modal bercerita lebih baik ttup mulut sahaja :')
Alhamdullilah lesen telah pun siap ! hahaha
buat tak sampai 2 min , dah siap ! pehh tabik dengan customer servive JPJ situ :)
Then balik rumah tersenyum sorang2 , berangan macam mat jenin ~
Berangan nak bawa mama aku jejalan ~ pi ronggeng sana ronggeng sini hihihihi
Hahaha padahal aku penakut bawa keta .. okay sila gelak guling2 hentak2 kaki  =,=

Pantang panik sikit , habis otak jadi kosong tibatiba =,= bahaya kan aku ??
Hanya bertemankan bunyi cengkerik krikkk krikkkkk kriiiikkk dlm otak grrrr
dah tu nak pick up balik bukan main lama =.= adoiii
Kalau nak merasa masuk icu haha boleh la naik dengan aku :P
Okay just kidding ^^ aku okay je drive cuma perasaan takut tu kadang2 bermaharajalela dalam diri :) and tak boleh panik sikit,nanti kang aku terbuat drift tanpa nawaitu kang :P

Cakap banyak tak guna ~ lesen dah pun ada dalam tangan heheheh :D


ada orang tu kata muka aku macam cina ?!
hahahaha ada la sikit kott ?
yelah saya kan berdarah cina ^^
hehehe time ni tak ready lagi so main senyum aje =,=
muka budak skema hewhewhew


betul betul holiawwww :D
hahaha pipi tembam kan ?....
hehe of coarse leee berat macam gajah sekarang ni :P
tadi sempat jumpa dia dekat JPJ tuh hehe
abah awak hensem ohhh :D ngeee ~


P/S : boleh drive la lepasni ? insyaAllah :)
terima kasih daun kari yg mendoakan saya lulus tu :)
Alhamdullilah ~
Adiosss dunia !!!

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana