Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
29 March 2012 | 4:51 PM | 0 wink
Assalamualaikum :) harini dengan rajinnya  * aku mmg rajin,no doubt :P aku menelaah album gambar masa kecik2 hahaha *dalam hati : eiiii omey gila budak ni , wuuu dah besar lagi omey kan kan ? hahaha see perah santan gila aku sekarang =..=
Maaf tak dapek en nk nolong nyo ! hahaha

hanya tocang satu yg mampu milik :D
comel kan budak ni ^^ anak siapa lah ni :P
hahahahahahaha ~

lihat la ~ dari kecik sudah pro buat duck face ^^
korang ada ?!! hahaha takde en ?
aku sendiri tak igt aku muncung pasal apa =.=

i miss nenek so muchhh :(
nenek jaga aku dari aku baby lagi ~
hmm nenek aku yg lagi sorang cakap aku look like her :')
 aku ikut perangai nenek aku ! hehe
kuat berjalan,kuat makan pedas,suka menjahit
(aku tak pro tapi suka) dan blablablabla
ni la nenek aku yg chinese tuh :)

nenek and kak my went to Germany to visit my beloved aunty :)
betulbetul holiaawwww ! nenek dah sampai overseas aku pun tak sampai lagi hehe
and and i miss my aunty too :'(
do come to abang's wedding this june !
hope to see you soon :))

abang aku :D yg baby tu of coarse le aku haha
dulu aku selalu main wrestling dengan abang :D
cool kan ? haha tapi selalu aku la bantai abang cukup2 ..
abang biasa2 aje =.= haha kesian kena belasah dulu2 :P
dulu aku boyish,rambut pun pendek je masa kecik2 ..
hehehe

P/S : kalau la nenek still ada :')
rindu nak tidur bawah ketiak nenek malam2 :)
hihih okayyy laaa !
adiossss !






Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana