Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
23 March 2012 | 11:38 PM | 0 wink
Assalamualaikum :') wahh wahh alhamdullilah sudah habis segala perkara yg membebankan otak,yg bersarang dalam hati ni semua dah habis hahaha :D
Result SPM aku okay lah even tak dapat apa yg aku expect :') but masih bersyukur ..
Mama cakap dapat 10 A kalau amik coarse yg kita sendiri tak boleh bawa,then nk cari kerja pun susah nnti so better tak payah kan ?
Harapan nak sambung medic mcm hancur berkecai tak sempat nak berkecai =3 haha

Today test JPJ pun LULUS hahaha even abg jpj tuh dah nak naik botak tengok aku drive hahaha lama lama okay lettew aku drive :3 hehe
Dua kali mati enjin and i was like .. ohmaiiii !!!! tolong la tolong la jgn gagal lagi =="
Jyeahhhh alhamdullilah saya pass :') and sesiapa nak rasa masuk icu boleh le minta aku drive haha !! tak penah merasa kan koma seumur hidup ??
Aku bagi fast track ni haa ! haha kita sama sama koma jom :P heheh

babe kenapa saya rasa makin jauh dgn awak ?
why ? why ? why ?
hmm sedih la begini :(

otak kata chill jelah , hati pula kata watlek watpiss je ah ?
ohh jgn bg saya rasa trauma tu lagi boleh ? :(
haihhhh ~

p/s : badan penat otak penat !
mahu tidur, kaki terseliuh ~
boleh tolong urut ? haha
adiossss ~

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana