Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
19 March 2012 | 11:35 PM | 0 wink
Assalamualaikum .. *slow motion and so gracefully ....
tinggal lagi berapa jam ek before the biggest fear aww-chakk ye :3
ohh ya setelah menggunakan khidmat otak kawan aku , ni haaa : 34 hours left :D
cuak tak ? cuak tak ? aku ni sampai dah tak tahu mcm mana nak cuak wei =.=

Serius la cik bedah pnye kawan anak punya tangechi fffffuuuuu aku dah tak tahu nak cakap mcm mana ketakutan yg melanda diri ni ~
Aku takut aku kecewa , hmm aku ni dah la kalau down 10 hari 10 malam pun tak cukup..
Waaa sumpah takut ! aku tak tahu la apa benda anatomi dlm badan aku yg dah mengecut wei , aku rasa semua bnda kott.. sampai jantung pnye heartbeat pun aku dah tak boleh nak rasa .. ke laju sangat ? :3

Hari hari tak boleh tido , makan satu senduk nasi aje (ni nak diet pnye pasal hahaha ) , mandi basah je so far , cuma yg tak tahan bila harihari tak boleh tido bila siang aku akan tido gila =..= siang je aku terbongkang tido tapi tak lama dalam 2 jam je ! hahahaha sebab tu lemak lemak semua tepu belaka :D grrrrr !!

rupa aku lagi teruk dari ni kalau depressed =.=
hentak2 kaki , lompat2 mcm siamang haha
okayy tipu aje :P
aku takut aku kecewakan parent aku aje :(
huwaaaaa !!!! tekanan tekanan !
jgn aku kena hypertensi lagi mcm haritu sudah =.=

jyeahh i want you to stay but it seems like ......
hmm tak boleh aje kan gayanya ? jgn pergi lama2 :(

p/s : aku nak meronta2 dgn bantal ..
nk battle siapa lagi hebat ~
adiosss and good night world !


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana