Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
TERIMA KASIH !
09 March 2012 | 11:27 PM | 0 wink
kasihmu dipertimbangkan ~ hahaha
ASSALAMUALAIKUM ! hai guys .... terima kasih apa ni tiba2 ?
Yeahhh terima kasih wahai puan JPJ kerana telah mem-failkan saya :)
Takpe saya akan berusaha lagi bersungguh-sungguh !! hoyeahhhh !!
Jangan cepat angkat bendera putihhhhh !!

Today ~ i am not the real me haha ekau faham ko apo yg eden torai nak sampaikan ni haaa ? den frust sampai nak baring jo tongah jalan tuh !
Tapi eden soba lagi , tapi terlepas cakap macam macam ~ abe sebelah den dah hot dongar den maki maki haha .. sorry be ~ tongah geram tak ingat dunia T____T

Saya try to be positive sebanyak mungkin sbb saya percaya ada hikmahnya semua ni terjadi ^^ haaaa hamik kau !!! aku kena jadi heartless baru senang nak terima hakikat !
Hoyeahhhh takpe takpe aku tahu semua ni ada hikmah , so kita watlek je bak kata kawan2 aku yg prihatin semua nya !! hehehe thanks korang :DD
Maaf sebab termencarut dkt FB hmm aku selalu kalah dgn emosi :(

aktiviti esok hari hahahahaha =.=
frust menonggeng ye ! betul betul kecewa ..
ok bye ~ migrain tengah berpesta main pass pass sakit =.=

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana