Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
04 April 2012 | 11:55 PM | 0 wink
Assalamualaikum abang kakak yg comel lotey ! * jgn nak perasan lah :P haha
Mood dua tiga hari ni swing swing like pendulum bob doh =..= ohh perempuan nak period mmg garang kan ? semua benda mmg suka suki choki2 nak terasa kan ? brrrr
Dah tu agak agak tgh menyinga time tu lah sorang2 tu BERGURAU mcm cipan dengan aku kan ?  tapi aku tak kesah punggg ~

garang dokk ? hahahaha

dengan kasut ni aku rasa nk tenyeh tenyeh muka kau wei T.T
mesti licin kan muka kau lepas ni ? hahahaha
nak simpan ah kasut mcm ni , time darurat boleh pakai hihi :D
tapi watlek watpiss aje , tu dia ! remedy terbaik abad ini utk aku :')
by doing arts , hati jadi tenang ~
try la lukis apa jadah pun kan , lantak la buruk ke apa ke ..
yg penting korang tenang lepas tu !
tak percaya ? ada aku kesah ?? hahahahah ~


p/s : feel like wanna lay down on my bed all the time till
my sorrow go away ... haha .......
if aku sedih aku akan tidur sampai aku puas hak3 :P
tapi kadang2 aje aku buat pe'el jadah haram macam ni ^^
okay lah adios world !!

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana