Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
09 April 2012 | 8:21 PM | 0 wink
Assalamualaikum oppa and onni yg da boom !! harini kucing saya mcm haram garang dia sehinggakan saya digigit tanpa sebab T____T no mercy in biting ~ huwaa saya yg comel ni jugak jadi mangsa beliau !! haha adakah kerana saya terlebih COMEL dari beliau ?
Sebab tu pun nak jeles ohh kucing ni :B terima jela kenyataan baby oiii !
Bhahaha kalian ada rasa nk muntah rainbow dok ? hehe meh aku tolong tgk dan senyum :P

Ehemmmm actually kita nak gebang yg boyfie2 kita dah buat comeback huhu
*baru sekarang terasa nk update pasal dorang muehehehe :D
Kita ni berlambak tau boyfie ^^ bhahaha awak awak sila jgn jeles :P hihihi
Who's the lucky guy ? ohmaiii of coarse ah SHINEE !!! lagu SHERLOCK dorang sangat OHSEMMMMM !! boleh tergolek lipat lipat kaki berbelit-belit tangan tengok dance dorang yg mmg ohsemmm :D *kantoi yg aku try dance dorang XD hehe


sila tgk sampai habis ye sebab anda pun bakal melompat mcm saya !
hahah gila apa budak ni ?! ohh memang gila XD
Taemin sgt gempak , Minho dgn kelakian beliau ~
Dorang dua je yg aku minat hehe kang ramai2 tak tahu nk letak mana :P
*bajet retis ayat kau ni bhahahaha

P/s : adios adios
tiba tiba semangat nk masuk Universiti :D


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana