Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
20 May 2012 | 11:26 PM | 0 wink
Assalamualaikum !! :D wei wei wei *berapa kali nk wei daaaa *.*
Esok penghuni penghuni 5 Amanah 2011 buat barbeque , gawddd tak sabar den !
Haahaha mmg tak sabar ~ ~ Tempat yg para organiser book mmg gempak :D
Selalu nya ketua kelas kan yg buat kerja2 ni tapi maaf ! kali ni saya hanya tolong sikit sikit hoho saje bagi dorang plak handle benda benda macam ni :3 hehe

Okay venue : Wetland,Putrajaya !
Time : 3.00 pm to 6.00 pm
hohoho wetland , here we come :D *semangat ni padahal tonsil aku ni tgh parah ni :P
Ohh hentam saje lah labu , esok mmg aku tak boleh stop cakap lah gamaknya ~ ~
okay sila ready esok mmg aku upload gambar sampai korang nk muntah kayyyy <3
hahahaha ~ ~ mereng ler budak ni =..=

ni mungkin kali terakhir kami jumpa sebab lepas ni
masing masing nk further study :')
okay nakmo sedih sedih skrg ~ ~

P/S : hope semua berjalan dgn lancar , insyaAllah :)
         adiosss peeps !

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana