Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Assalamualaikum May :)
01 May 2012 | 1:06 AM | 0 wink
Assalamualaikum peeps :) hey hooo ! sudah bulan May 2012 .. woahh masa berlalu dengan begitu pantas .. pejam celik celik celik lepasan SPM batch 94' bakal masuk Universiti / Matrikulasi / Politeknik etc pilihan masing masing . Takde la pilihan sangat , ikut nasib juga kita kita ni tercampak ke mana ~ haha
Memikirkan semangat waja nak sambung study ni , jadi tak sabar plak :D
InsyaAllah masing masing bakal dapat course pilihan pujaan hati :)

Bagi aku , dah dapat sambung belajar nanti jangan disia-siakan macam aku buat time SPM dulu haha !
Harapan dapat 4 flat supaya dapat mengejar cita cita jadi doktor :')
DOKTOR FARZANA : PAKAR SAKIT PUAN / PAKAR KANAK KANAK ^.^
Dulu aku rasa harapan je nk jadi sebab dah terkubur sedalam 7 petala tanah tapi bila dapat matriks ni aku bersyukur sebab ada peluang :'D


Well we will see how , tapi ada rezeki insyaAllah kalau dapat ASASI TESL tu lebih baguihh !! lagi la eden sukooo ! den dapek jadi cikgu ngajar anak bangso jadi lebih berguno :D * wahh wahh tinggi cita cita :D hahaha
Apa apa aku hanya berdoa kepada Allah sebab kita hanya mampu merancang yg beri approval tu Allah :))

dalam kelas hobi maha obvious sekali ialah aku suka conteng
papan hitam :D hahaha
alaaa kisah apa kapur aku yg pergi amik jugak dekat pejabat :P
haha

P/S : apa yg penting ?
study smart not study hard , okay kita dah ready mentally nk belajar !
adios world (>'.'<)

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana