Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
26 May 2012 | 11:03 PM | 0 wink
Assalamualaikum :) yuhuuuuuu ~ ~ * sah mental dalam sehari dh dua entry aku bikin :P Ehhh awok nak tahu dok ? kita stress sebab terpaksa tinggalkan rumah -.-
kasihan tak ? kasihan tak ? * cerita minta makan kaki free lagi free dan free =="
Tak percaya ? dlm seminggu ni aku turun 1 kg ~ haha padahal rutin aku just makan tido makan tido online online haha gempak (Y) dengan rutin begini pun boleh turun berat :3


aku sering dan selalu termenung bagi memenuhi kehendak khayalan serta fantasi
yang bermain dalam kotak fikiran ,
selepas ini tak mungkin aku dapat lakukan ~
ohh seronok doh berkhayal -.- sambil ditemani angin yg sepoi-II bahasa .
angin yg menerpa lalu menerjah pipiku yg bolat ni ~
ciss ayat nak hiperbola aje ~ sungguh ku tidak memahami !

tadi tadi den pi tangkap gambar , gawdd tembam nk mmpos pipi ini =.=
kita segan nak upload , biar kita kita aje tahu (Y)
haa korang ada rasa nk lempang tak dengan ayat aku ni ?
haha sila maafkan budak yg sedang beremosi ni ~ ~ ~
tapi salah kot lempang budak secomel aku ni ..
anyone need baldi for muntah-ing rainbow ?
please call me at 014 tekan-II tak dapat ..


dude serius ni ! mostly semua barang pink :D
haha basket pink gayung pink berus gigi pink sikat pink
ehhh semua lah =.=" cuma ekau tak nampak aje :P
igt baldi tu nk beli warna pink jugak tapi terbantut sebab takde warna pink !!
what can i do bak kata seungri ?
hmmm * geleng geleng kepala ~

P/S : warghhhhhhh sehari lebih aje before im leaving :'(
nak tisu ~ ~ hahahahaha
see Farzana suka ber-hiperbola skrg ni kan ! hmmm
adios senorita ! bye bye bye ..

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana