Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
01 May 2012 | 11:29 PM | 0 wink
Heyyo ! sejak blog dah wangi dibedak kan dengan bedak johnson&johnson maka tangan pun rajin lah kan nk menaip itu ini .. Kalau tak pandang blog ni pun dah tak mahu :P
Lumrah manusia , tak dapek den nk nolong ~
Meraban merapik benda bukan bukan pun aku kesah :D hahaha

Ehh aku gian kott driving sekarang hahahaha :P
nampak aku drive drive tu jangan ler sergah kang tak pasal accident plak haha
Jangan nak rajin sgt bagi adrenalin aku memuncak lah kan ? aku dah lama berhibernasi so sistem sistem dalam badan tak aktif , harap maklum hahaha
dah jalan jalan area rumah aku,tu pun tak jauh sebab tak berani haha
Pelekat P tu pun aku tak beli lagi ........... muehehehe :P bijak dok ?? huhu

lebih kurang begini lah ke-excited an aku haha
ehh jom la teman i main buaian xD dah lama tak main ....
meet me at playground nearby , 12.30 am !! haha
ada berani tak bro ???

gahh really wanna spend time with you .....
but susah kan kan kan ?
sorry awak ~ ~ ~
dugaan tuuu :') sabar jelah kan ? hehe

p/s : ongkos perlu tebal utk shopping barang keperluan !
haha keperluan lah sgt :P
k adios adios :D

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana