Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Le date with teachers and friends ~
12 May 2012 | 12:38 AM | 0 wink
Wazzup guys hehe before that , Assalamualaikum :)
Semalam pada tarikh 11/5/2012 saya pergi dating dengan cikgu kesayangan saya :')
Hehehehe cikgu BIO tu memang cikgu tersayang sbb tu saya syg BIO too <3 hehe
Dah aku mmg sayang bio tu nk buat mcm mana ? jangan salahkan ibu mengandung ~
Hahaa dh start merepek meraban lettew xD apa kata kita layan kan gambar aje ? :P

le friends , otak gilo dua dua ekor ni hahaha

the coolblog ~ awww senak perut i lepas makan kfc
dh tu sumbat air manis manis ~
hehehe cikgu titew comel en en ?
tak sempat nk snap gambar dkt kfc sbb nya suasana mcm kabut gila =,=
cikgu bad pun ada sekali hikhik
tapi dia balik awal ~

gadis bungaaaaa ~ hehe sorry gambar ni shaking ~

time ni cikgu pi amik anak dia dekat nursery hehe
dalam kereta mcm2 kerja gila kitaorg buat :D hehee

okay muka aku pelik sebentar ~

cikgu takde dia take place driver seat plak haha
ohh ye i will miss these moments :')
lepas ni dh masuk matriksss ~ kan kan ?
dorang ni masuk form 6 memey hari hari
mengadap muka cikgu kesayangan aku tuh hehe

p/s : wei aku terasa sedih nk tinggalkan rumah :(
hmm takpe inilah cabaran hidup kan ?
yela al maklumlah ~ 18 tahun hidup mak abah jaga kan ?
hehe okay laaa adios kawan kawan :D

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana