Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Le shopping story !
04 May 2012 | 12:30 AM | 0 wink
4/5/2012 already ? geez ~ time flies so fast mehh !
Ehh sorry , assalamualaikum guys :) wei aku tak dapat tahan godaan SHOPPING xD
hahaha imma SHOPAHOLIC you know .... but penyakit ni hanya datang pabila SALES pun dtg hahaha ! kalau tak sales jangan harap la i let my cash flow out like tap water :P
Heaven doh shopping , agak tak masuk akal jugak bila duit yg kita kumpul penat penat tu habis dalam masa sehari disebabkan godaan shopping ni ~
Duhhh aku memang selalu begini ~ ~ ~ sedihhhhh ~ haha


damn ! always happen !
hahaha but bila sales tiada lagi begini :D
kita dapat shopping dengan heaven nyaaaaaaaaaaa ~

Lagi satu bila shopping aku suka window shopping terlebih dahulu !
mcm tu baru boleh compare and get the best price :D hoho
don't you think so ? heheheh

lagi satu aku masuk contest kak lin ni :D
hehehe first try tak dpt giveaway tu but this time
hopefully i can get one !
the giveaway is quite awesome !!!!!
my first try for the march giveaway was
quiling tools awww no luck , i missed the awesome quiling tools ~

 
p/s : try your luck ! haha maybe dapat ?
hehe okay laaaa bubye adios


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana