Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Merajuk :'(
07 May 2012 | 12:23 AM | 0 wink
Assalamualaikum peeps ! Harini saya berasa amat penat haha
Penat buat benda lagha , badan sakit sakit :'( Gahhh , ada sesiapa volunteer nk urut ?
Kita upah choki choki 3 batang (>'.'<) sambil buat muka comel hikhik
Moody marah merajuk protes kesal ehh semua lah ada =,=
Kenapa ? Ni semua salah kan BB yg suka hati mak bapak ikan gapi je nk on off tak kira hati dan perasaan aku yg halus mcm kepala botak Harith Iskandar tu :(


jom makan BB tuuuuu ! grrrrr ~

biar ah aku nak SAD pun :'(
huh !! nk lompat atas katil ttup muka
dengan bantal dan merepek itu ini ~
ehh tak tak ! menangis :P haha

P/S : 7/5 UPU result kuar en ?
12.00 pm ? duhhh penantian suatu penyeksaan =..=
ADIOS AND NIGHT WORLD !!


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana