Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Sedih + Kecewa !
08 May 2012 | 11:34 PM | 0 wink
Assalamualaikum.... semalam telah selamat demam sampai pinggang kaki sakit sakit haha gapo demam ni ? hmmm saya kecewa ~ kecewa ~ kecewa !!
Haihhh aku tak dapat mana mana U :') hahaha sedih aje .. membe aku yg pergi interview TESL sama sama dengan aku dapat :') TAHNIAH beb ~ ~
Tapi cepat aku tangkas persepsi di mana aku tak dapat universiti ~
Ada hikmahnya semua ni :) Allah have set the best for us ..... so dengan ini aku bakal jadi warga Kolej Matrikulasi Selangor .. haha nasib dekat je aku dapat ? :P
Bff aku bagi kata kata semangat ffuuuhhhhh ! terharu beb thanks mmg terus tak jadi sedih aku bila kau cakap mcm tu :')

Harini juga 'budak budak' masuk Form 6 , haihh aku mcm nak pergi form 6 tapi kan kan aku tak nak masuk HIGH SCHOOL hahaha .. aku nak buat sains dh tu dekat high school aje yg ada benda alah ni =,= ehh mmg tak lah aku nak pergi ! haha
Aku kena paksa rela dengan sorang budak ni cari modul subjek dekat matriks haha
Melawak betul budak sorang ni , dh cari cari jumpa lah kan nota every chapter ..
Ohh mai gucci =..= berdarah hidung aku tgk hahaha nk cakap senang tak bisa nk cakap susah tak bisa jgk , guwane ni ? T____T
InsyaAllah kalau workhard semua senang kan ? hahaha


yeahhh i don't know if im ready ~ ~
hmmm Ya Rabb please guide me to the right path :(


okay Farzana kau kena percaya + confident dekat diri sendiri !
hmmm ye ! chaiyok chaiyok !!
jangan putus asa bak kata Wak Am kita :D hehehe
Wak Am - - - > the source of strength :')

p/s : haha aku kena wake up all the neuron ~
ini bukan masa nak berhibernasi lagi !!
kaymoon kaymoon this is the time to get ready !!
better start buy things and so on ~
haha okay lah ! adiosss !!


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana