Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Wait for me KMS !
26 May 2012 | 3:44 PM | 0 wink
Assalamualaikum .. bismillah ..
Harini sabtu kan ? geez 2 days left !! dan dengan bangga tahap makcik bedah belakang rumah ingin mengaku disini yang aku masih belum beli barang-II nak masuk matriks !
Hahaha bangga doh bangga bangga ==" err nampak tak nampak tak yg emosi terganggu disitu .... ? hoho
Progress packing barang baru 50 % , ehh chill lah banting dengan rumah aku sekangkang kera aje .. bhahahaha * dalam selangor aje pun :P
Keperluan harian tak beli lagi hmm insyaAllah harini kasi shopping semua benda :3
Haaaaa jap jap apa yg dh siap nya ? hmmm

okay tuala iteww pink * ewww gedikss nya ~ ~
haha nampak tak yg baby jadi model tak berbayar ?
haha dia pun excited lah bro,nak ikut lettew :P

okay aku dah asing-II kan barang ikut bekas ^.^
mana lah aku nak sumbat barang-II ni semua =.="
nampak gaya nya aku angkut semua benda yg ada dlm bilik aku
hahahaha gempak gempak (Y)

percaya tak aku buat ? haha
tak percaya ? ada eden kesah ?
cuti lama kan ?.. so ini lah kerja aku hari-II
sonang yo nak buek bendo alah ni ..
yg penting kena tahu cara lah :)
ini ribbon namanya ..
okay anaks ??

sepit ni pun one of my final project :)
ada a few yg eden buek utk flowergirl for my abg's wedding :D
yg penting kita kena minat baru lah jadi ^___^

p/s : online blogging gila-II
lepas ni entah bila boleh online sesuka hati kucing aku kan ..
ohh hope aku boleh dapat cuti , aku nak pergi wedding abg aku T.T
hukhuk insyaAllah boleh * positif positif ~
k adioss , nnti hupdate lagi kay :)




Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana