Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
KMS'S JPP ~ PART I
23 June 2012 | 12:04 AM | 0 wink
Assalamualaikum bapak bapak ibu ibu anak anak sekalian ! Holaaa !
Lama nya aku menyepi haha yelahhh dalam tempoh 2 minggu ni banyak gila benda yg terjadi ~ huhu banyak yg amat !! >____<
Okay matrik-II dkt Malaysia ni mesti akan buat pemilihan calon-calon perwakilan pelajar.. Senang cerita JPP ni orang kedua terkuat dkt KMS ni ! yess selepas HAL EHWAL PELAJAR A.K.A HEP .. * dpt dkt org yg gila kuasa mmg innalilah student dkt sini hahahaha

salah satu situasi pilihanraya ! calon-II akan mengantung
poster yg ada nama dorang,dari modul blablabla and so on..

model setia phone aku hahaha ...
snap gmbar mesti ada muka dua ekor ni :P

alamak promote lah plak ~ haha
classmate aku ada dua org yg jadi calon ..
hey igt senang ke nk terpilih jadi calon ? =.=
yg rajin nk kawan menang dorang tolong edarkan
flyers manifesto ..
heh ! semua tu janji-II manis belaka =.=

merata sebenarnya poster ni , ish ish ish mana-II
pergi nampak lah muka comel-II sekalian alam
ni bergantungan merata tempat ..

haa kau ! sampai tangga kau gantung :P
hehehe dkt library tu lagi lah , dh macam rumah setinggan aku tgk ~

D2M3T3 <3 SENTIASA DI HATI ! haha tagline tak tahan doh ~

p/s : life is full of drama ....
i am exhausted with everything :')
adios ~
harap-II pilih calon jpp yg betul esok >.<




Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana