Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Mereka yang sengal + gila :)
11 June 2012 | 10:46 PM | 0 wink
Assalamualaikum peeps !! ehh sempat kan aku meng-hupdate blog bagai ~
Orang lain sibuk menyibuk disibuk kan dengan kerja tutorial dan sebagainya * cehhh :P
Aku rileks aje haha rileks tak rileks esok masuk masuk tutorial kena jawab quiz yg Madam Sally bakal kemukakan ~ ~ adoiii adoiiii * mengeluh lagi ~
Biology ohh biology subjek paling aku sayang ah kan tapi susah nak faham grrr ~
Almost BIOL ye study dekat sini ~ sabar sabar nk menuntut ilmu ni mmg banyak dugaan kan kan huhuhu .

Okay nak ceghita about my practicum haha ohh yeahhh kelas yg superb gila !
Hahaha untung pun ada dapat kelas yg otak gilo gilo ni ...
Here ! meet D2M3T3 !!!!


ini baru sebahagian dari classmate den !
haha lelaki dalam kelas aku ada 5 orang aje XD
ini masa study group malam malam ~
macaroni tersebut ibu CAPTAIN buat ,,,,,
mak aihhh sedap tapi segan nak makan banyok banyok :P haha


sejak jadi warga KMS ni aku bertambah tambah nerd nya LOL
Farzana skrg sangat NERD , mind you ~
wajib isi perut sebelum membebankan otak dgn fakta-II bio yg agak biol itu !


lately i smile with my mata shoo sepet like cina -,-
why why ? why this happen to me ? LOL
dah mai dah drama queen dia ! hahaha


aiyooo why my muka shoooo shooo bolatttt ?!!
oh mah gucci !! haha * maafkan budak nerd ni kay :P
classmate yg paling aku rapat , Shahera :)


I love my classmate so much LOL haha ohh practicum paling
kecoh itu lah kami hahaha
nak buat macam mana :)
D2M3T3 <3
aku ada rupa doctor tak ? ke rupa mcm mak org ? hahaha

p/s : esok kelas kelas dan kelas lagi -..-
Come on !! 4 flat tu kita kejar bukan dia yg kejar kita !!
okay lah adioss !



Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana