Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
New life new friends ehh everything lah :D
01 June 2012 | 1:49 AM | 0 wink
Assalamualaikum peeps ! wazzaaaa guys ! hai kita telah didapati melarikan diri dari KMS :P haha okay just kidding kita dh minta cuti awal-II kay sebab abg tersayang akan melangsungkan pernikahan beliau esok <3 insyaAllah semua nya akan berjalan dgn lancar hehe :) so anniversary abang and my birthday sama !! XD haha * apehal ayat SKEMATIKUS LETRONIKUS ni ? ehh biasalah budak matriks lah katakan :P

Okay aku adalah penghuni asrama MIRA hahaha ! *clap clap clap*
Tingkat satu thank god ! dpt tingkat empat mmg aku cabut kaki ler gamaknya ~ ~
So roomate aku dua-II area selangor ! ohh yeahhhh :D mmg best ! haha

mama dgn semangat nya lap habuk yg berukuran 10 inci tebalnya :3
haha thanks mama ! i luffff chu shoooo much much <3
im gonna feel homesick sbb sebulan dua ni mmg tak
dapek nk balik , aktiviti penuh sabtu ahad ! grrrrr

tadaaaaaa !! lepas dh kemas *padahal gambar ni diambil setengah jam
sebelum aku balik rumah pada khamis bertarikh 31/5 hoho
semangat nk balik rumah aku kemas ler dgn hati yg
berbunga bunga :D

ini meja study yg MASIH KOSONG ..
tangan tgh tak gatal lagi nk decorate-II :3
busy takde masa nk makan pun takde masa..
mandi jgn kata lah ! mmg busuk then spray deodorant aje memanjang
T.T mandi sehari sekali aje kayyy -..-

kumpul dekat dewan antares ~ hoiii sumpah dewan ni panehhhhhh !!
Banting panas kot -..- mmg berkolam ketiak kau :D
serius tak tipu wei malam-II pun panas haihhhh

finally : happy 18th birthday to myself haha
okay dah 18 -.- dh tua tua tua dan tua ~
esok dh gerak kuantan hewhew
ehh korang takde hadiah ke utk aku yg comel ni ? hahahahah
*nmpk tak muka penat tu ? hari2 tak cukup tidur
makan tak teratur haihhh takpe dugaan :))


p/s : i like to move it move it ..
move it move it ! ! hahahah
lepas ni mmg terkubur lah blog FB twitter semua ter ter lah
haihhh situ wifi ada tapi mana blh buka fb grrrr !
anyway take care guys :) lepasni insyaAllah ketemu ..
adiossss !


Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana