Owner Tales
Si Weirdo HomoSapiens (:
Omg ! busy bonar ~
05 June 2012 | 12:32 PM | 0 wink
Assalamualaikum hai orang orang :)
okay tak blh nk bebel panjang panjang :P hahaha
Ni pun curi curi hupdate masa kelas sains comp hewhew madam dokek dopan explain apa haram jadah aku update ikut suka hati kucing aku hahahaha
So far my life at KMS sangat lah busy T____T BUSY ! diulangi BUSYYYYYY ~~
AHAKSS semalam blok aku blakout kay -.-  kepanasan dohhhh !
Tahu tak banting ni PANAS tahap dewa ?? grrr

Alhamdullilah dh start belajar semalam , agak ternganga jgk pensyarah explain dkt depan haha al maklumlah dh lama tak meng-servis otak kan kan ?
Ehh okay jaga diri nohh ?.. jangan rindu rindu aku :P ahaksss
okay insyaAllah kemudian lah aku bawa laptop + broadband hahahaha
Adios !!

Older Post | Newer Post
rawrr!
Heyyo. Selamat datang ke blog suci tanpa debu. Jika anda seorang yang kotor sila sanitize dulu tangan anda dengan Dettol sebelum masuk. Kbye .


budak comel :)


Jabatan Memori



Saya ada disini juga :)


Edited By Farzana